purriosity

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Helén - 7 november 2011 12:43

Det börjar bli dags att planera för att sälja de små liven.

Ja, det har förstås funnits med i planeringen hela tiden, men nu vet jag vilka ungar som kommer att bo hos hankattägaren, så nu kan jag lägga ut annonser om de andra.


Det känns vemodigt och jag vet att det kommer att bli ruskigt tomt här i huset när alla ulltussarna försvinner, men det ingår ju i paketet så att säga - men genom att tillbringa sina första 12 veckor här hos mig, höjer de min livskvalitet enormt under de veckorna och det får jag suga på efteråt sedan, när ljudet av rushande tassar ebbat ut.


Två av flickorna kommer att hamna i Grästorp - Camille från Artemis´ kull och Themis från Athenas kull.

Jag hoppas att de sakll få det bra där!


Bones stannar hos oss och hoppas att hon är nöjd med det!


Samantha (Sam) komer sannolikt till Kinna där även hon (precis som Camille och Themis) kommer att få bo tillsammans med andra katter.


Det betyder att från Artemis´ kull är det bara lilla Angela kvar. Hon har den lenaste pälsen av dem alla och har spottat upp sig från att vara den mest försiktiga av de fyra till den busigaste, jämte Bones. Och inget är så skojigt som fötter!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Artemis

Athena

Kattungar

Gästbok

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards