purriosity

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Renrasiga ragdolls för leverans nu!

Bloppis-annons
Av Helén - 26 november 2011 16:13

Det finns fyra honor renrasiga ragdolls kvar med stamtavla i SVERAK.

De är dolda-felförsäkrade i tre år, chipmärkta, grundvaccinerade mot kattpest och kattsnuva, och allt det där som de skall vara, men framför allt är de helt underbara små gosiga dunbollar som spinner så fort man tar i dem nästan.


Maila mig för mer information!


       

Djur & tillbehör, Säljes - Kumla (Örebro län)
Pris:    7 000:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Helén - 5 december 2011 17:41

Från och med nu flyttar bloggen till http://www.purriositys.com/blog/ på hemsidan http://www.purriositys.com   Välkomen att kika in där!   Helén ...

Av Helén - 1 december 2011 15:23

Imorgon kommer den första eller de första två att lämna vårt hem. Det känns både vemodigt och bra. Vemodigt för att jag tycker så mycket om att ha dem runt omkring mig här, men bra för att jag vet att det måste ske och jag tror att det är bra familje...

Av Helén - 30 november 2011 19:17


Igår tömde de soptunnorna i området och det var råge utan dess like, för första gången. Boven i dramat? Kattmatförpackningar... Idag blev det en tur till sopstationen med 4 tomma 10-kilos säckar med kattungemat, och nio lådor som innehållit kattsan...

Av Helén - 28 november 2011 16:16


Ja, aldrig förr har det varit så roligt, men ineffektivt, att få upp lite julgardiner och ordna lite på matbordet. Ja, bordet var ingen fara, i och för sig, men att byta gardinlängder med nio kattungar är inte helt enkelt. Rätt som det var när jag ...

Av Helén - 27 november 2011 14:35

Det är så roligt med de små kissarna nu! De busar och lever om så det står härliga till!             ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Artemis

Athena

Kattungar

Gästbok

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards